Hoe wis ik al mijn afspraken, op de iphone?

Op de een of andere manier, staat er nu tot 2015 voor elke dag iets in mn agenda. Hoe kan ik dat wissen, zonder dit 1 voor 1 te moeten doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

You can not delete the calender from your iphone, You can only reconfigure the set of calendars. Here's how to do it. Take Back up of all your data. after backing up. Go to your iphone, in Settings->Mail, Contacts, Calendars, find your MobileMe account, turn off "Calendars". exit and go to home screen.

After that create one calender named "apple lost". now In iTunes under your phone->Info, "Sync iCal calendars", select "apple lost" calendar.
Now under "Advanced" on the same screen (you might have to scroll down to see it), check "Calendar" under "Replace information on this iPhone", Sync.

If you are on iTunes, then uncheck "Sync iCal calendars". On your Mac, delete the temporary "Apple FAIL" calendar you created. and If you are using Mobile Me: On your iPhone, go back to Settings->Mail, Contacts, Calendars, find your Mobile Me account, turn "Calendars" back on. you are done
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Nu graag in het Nederlands ... niet iedereen is de Engelse taal even goed machtig ...