Kan ik een prepaid BLACKBERRY Curve 8520 toestel combineren met dit abonnement (zie uitleg) ?

dit abonnement: http://www.typhone.nl/gsm/blackberry/1705/blackberry-8520-curve-white#?Module=16&AbonnementenTonen=True

en dan naar onderscrollen=> t-mobile smart start 60, 1jarig abbonement

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt eraan. Je moet nagaan of jouw BB is gesimlocked. Als dat het geval is kan jouw oude provider de simlock verwijderen. Soms zijn hier behoorliojuke kosten mee gemoeid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke, thanks

Andere antwoorden (1)

als die prepaid is niet prepaid als de blackberry simlock vrij is moet je het ff proberen