mijn iphone 4 is gejailbreakt, hoe zet ik er nu apps op?

wil graag tomtom europe erop hebben maar hij doet niks! ik heb een app "installous" erop staan en daar zou ik het gratis kunnen downloaden maar hij doet niets.
kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen of wat ik verkeerd doe?

Toegevoegd na 51 minuten:
voorbeeld: instalous openen, tomtom benelux openen, download, kan ik aanklikken, app store versie 1.8 en verschillende eronder, 1.6 , 1.0 .(dus kan ik gewoon downloaden)
tomtom western europe openen, download, kan ik aanklikken, app store versie 1.9, en daaronder niks?dus kan ik niet via instalous downloaden?
tomtom europe precies hetzelfde.
weet iemand hoe dat komt?

is de app te groot voor instalous?waarom staat hij er dan tussen?moet ik toch gewoon kunnen downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opent installous wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die opent wel!

Het beste antwoord

Teneerste ik vind het echt slecht dat je geen eens een beetje geld over hebt voor een goede app! & je iphone gaat daar alleen maar langzamer door. Gewoon via de cydia app downloaden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een heel ander antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wou ook helemaal geen antwoord geven op de vraag. ik vind het gewoon slecht dat iedereen ze Apple tegenwoordig jailbreakt! en het is toch zo dat je via de clyda app die app's kan downloaden? dus toch antwoord

Andere antwoorden (1)

Alles moet eerst gekocht en gedeeld worden door gebruikers zelf om gedeeld te worden via installous. De apps worden allemaal overgenomen vanuit de appstore, maar omdat er geen kopers zijn geweest die hem delen, of omdat niemand het koopt hebben ze de bestanden niet en kunnen ze het ook niet delen en kan jij het ook niet downloaden. De opties zijn, of wachten tot iemand het koopt en deelt, of gewoon zelf kopen.