de iphone 4 heeft alleen onder in de metalen grijze strip aan de zijkant een zwarte inkeping en de iphone 4s heet diezelfde inkeping boven en onder

of ga naar instellingen en dan vervolgens naar algemeen en kijk of er tussen de algemene instellingen siri staat,dit programma is er namelijk alleen voor iphone 4s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
al gelukt??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar heb je wel de beide inkepingen gezien?
Simpel, staat achterop... Ook in de instellingen kun je het zien, maar je weet t ook wel door te bedenken wanneer je m gekocht hebt... De 4S is pas sinds september uit, sinds oktober ook echt te koop, ongeveer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de antennes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo herken je de iPhone 4S op feestjes
geplaatst op 19 oktober, 2011 door Stefan Meeuws
Hoe zie je of iemand een iPhone 4 of een iPhone 4S vast heeft? Stel, het is vrijdagavond, je staat op een feestje. Een of andere vage kennis staat op te scheppen over zijn nieuwe iPhone. Hij beweert dat hij dit weekend even naar de Londen is gevlogen om de iPhone 4S te kopen. Alsof het niets is. Jij wilt niets liever dan deze huichelaar ontmaskeren. Hier zijn vier verschillen tussen de iPhone 4 en 4S.

1. De antenne
Eén van de problemen met het ontwerp van de iPhone 4 was dat je hem op zo'n manier vast kon pakken, dat je netwerkontvangst slechter werd dan in een ondergrondse bunker. Daarom heeft Apple de antenne van de 4S aangepast. Had de iPhone 4 één antennestreepje aan iedere zijkant en één bovenop het toetsel, naast de 3,5 mm-uitgang, de iPhone 4S heeft twee antennestreepjes aan iedere zijkant. Het nieuwe duo antennestreepjes zit boven de geluid uit-schakelaar.

2. De camera
Bij de iPhone 4 lijkt het alsof de cameralens uit meerdere lagen bestaat. Je ziet verschillende laagjes, terwijl de lens van de iPhone 4S er veel egaler uitziet. Dit verschil met een iPhone op de foto zetten, blijkt een aardige uitdaging, maar ter illustratie toch onderstaande foto:

3. Siri
Natuurlijk zit Siri in je telefoon, niet aan de buitenkant ervan, maar het mooie (en zorgwekkende) van Siri is dat je het standaard ook kunt gebruiken als een iPhone vergrendeld is. Geen pincode vereist dus. Dus grijp die iPhone en druk de Home-knop een seconde of twee in. Verschijnt Spraakherkenning, dan mag je er vanuit gaan dat het een iPhone 4 is (want zelfs al ga je Siri niet gebruiken, als je naar een feestje gaat en  indruk wilt maken, dan zet je het in ieder geval tijdelijk aan). Als Siri verschijnt, kun je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen: jij hebt een iPhone 4S.

4. Modelnummer
Ja, deze laatste is een beetje flauw, maar natuurlijk verschillen de modelnummers van de iPhone 4 en iPhone 4S. De iPhone 4S heeft als modelnummer A1387, terwijl de iPhone 4 in de foto hieronder is voorzien van modelnummer A1332. Ervan uitgaande dat je de iPhone uit zijn case kunt halen, kun je zo snel zien om wat voor iPhone het gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd de knop ingedrukt en als je een blauw scherm ziet=iphone 4

als je aan de onderkant een microfoon ziet en als het zegt hello how can i help you =iphone 4s