Hoe verander je je Apple id?

Als ik mijn whatsapp wil updaten dan MOET ik het wachtwoord van me vader invoeren, die heb ik ooit een keer gebruikt en krijg ik niet weg, wie kan mij helpen?

Ja, deze vraag is al eerder gesteld maar zonder goede antwoorden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (2)

Een app is gekocht met een bepaald apple ID. Als je hem wilt updaten, maar met een ander ID, zal je hem ook opnieuw moeten kopen, whatsapp is immers nog niet betaald op dat ID.

Je kan dus beter even klikken op wachtwoord vergeten, en het wachtwoord veranderen (of aan jouw vader vragen wat het WW is). Of als je het niet erg vindt om die 90 cent nog een keer te betalen, dan verwijder je eerst de app, en dan download je hem opnieuw in de app store met een ander ID
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een appleID kan je ook online wijzigen:

https://appleid.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyAppleId.woa/44/wa/directToSignIn?localang=nl_NL

je kunt ook het huidige ID uitloggen via de Settings op je IPad of IPhone en met een andere inloggen:

Ga naar Settings (Instellingen) -> Klik op Store - Klik op je Apple ID. Er popt een scherm op waarin je kunt uitloggen en daarna inloggen.

Gekochte apps zijn wel gebonden aan een appleID en niet overdraagbaar. Als je de what's app update zal je er waarschijnlijk ook weer voor moeten betalen.