Ik kan geen ROM files vinden met Gameboid op mijn Sony Ericsson Xperia Arc terwijl er 2 stuks in de map 'download' staan. Is er een oplossing?

-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Via de Gameboid App kun je zoeken naar de roms. Als ze in download staan moet je Gameboid wijzen naar die map. Als je de roms dan nog niet kunt zien, heb je verkeerde roms gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft u tips waar ik de beste roms vandaan kan halen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vissen appzelf kun je naar instellingen gaan en daar moet ergens een keuzemenu zijn waar je rond kunt krijgen.