Hoe zet ik van mijn laptop muziek op mijn samsung galaxy Gio? Want ik kan mijn mobiel niet vinden op mijn pc?!

Ik kan mijn mobiel niet vinden dus ik kan het niet gewoon kopiëren! En mijn android-versie is 2.3.3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je je telefoon wilt verbinden met je pc moet je het scherm ontgrendelen, dan start de mtp application en kun je bestanden uitwisselen. Was voor mij ook even ontdekken. Je kan via instellingen, alleen je usb gegevena uitwisselen

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het dua niet lukt, instellingen - draadloos en netwerk en dan usb-hulp programma's en dan verbinden met pc. Dan ff zoeken naar de map muziek op je computer scherm en uitwisselen maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Je kunt dit inderdaad via de SD-kaart doen. Anderzijds is het mogelijk om dit via Samsung Kies te doen. Hiermee kun je dan tevens ook in de gaten houden of er nieuwe softwareupdates voor jouw telefoon beschikbaar zijn.

Kies kun je downloaden via de volgende link: http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_NL&CttFileID=4899275&CDCttType=SW&ModelType=N&ModelName=GT-S5660&VPath=SW/201112/20111205093726307/Kies_2.1.1.11124_17_6.exe

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Liev

Heeft U de USB stuurprogramma's geinstalleerd?
Bij samsung gaat dit via Kies.
Daarmee kan ook de telefoon verder beheerd worden.

Bij de link kunt U klikken op 'Downloads voor Windows'