Wat moet je doen als dit komt"deze iPhone kan niet worden gebruikt, omdat de Apple mobile device-service niet is gestart"?

Wat moet ik dan doen om hem wel te starten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

iTunes opnieuw installeren als dat programma er niet meer op staat. kijk bij je programmas en zoek dat programma. als het er niet is. verwijder itunes en installeer het opnieuw. het programma word meegelevert en dan zou het moeten werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het Zo snel mogelijk proberen bedankt!
misschien is dit wat ;) http://support.apple.com/kb/TS1567
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit werkt. Heb ik een paar weken geleden ook zo gedaan.
of ff de stroom der afzetten en dan weer aan miss helpt dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je em gejat? Maar idd aansluiten op iTunes met de bijgeleverde kabel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk de aan en uitknop en de home button 4seconde in dan krijg je je beeld verbind je product met itunes download itunes weer op je product