Waarom is er geen whatsapp mogelijk op de nu zo populaire tablets

Heb met de Kerst een Archos tablet gekregen, reuze blij mee natuurlijk.
Lekker makkelijk groot beeld alles ziet er gelijk anders uit.
Wilde gelijk aan de slag met Whatsapp, maar helaas op geen ene mogelijkheid is whatsapp
te downloaden op een tablet, weet iemand hier een antwoord op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

dat komt omdat de gebruikersnaam van whatsapp gekoppelt is met je telefoonnummer en omdat je tablet geen simkaart heeft en dus geen telefoonnummer kun je het er niet opzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp is alleen te gebruiken als je een telefonnummer hebt. Want als je het download moet je een nunmer intoetsen van de smartphone die je nu gebruikt. En aangezien je niet kan bellen met een tablet, en dut geen smartphone is maar een draagbare pc is dit dus op dit moment nog onmogelijk. Misschien in de nabije toekomst wel, alleen nu nog niet.

Toegevoegd na 50 seconden:
Dut = het

Toegevoegd na 1 minuut:
Telefoonnummer moet mobiel nummer zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat watsapp verbonden is aan een telefoon nummer. een tablet heeft dat niet. (misschien wel een goede verbetering dat het ook zonder nummer op tablet kan :) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle antwoorden zijn fout. Je kunt het toch ook gebruiken op een ipod touch en die heeft ook geen simkaart..

Waarom het niet kan, is omdat whatsapp niet in die resolutie van je tablet is,

Dus whatsapp teklein en je tablet heeft een tegroot scherm