Hoe krijg je een HTC wildfire S die sneller werkt?

Ik wil een HTC wildfire S kopen maar ik heb gelezen in meerdere reviews dat hij niet altijd even snel werkt.
Ik download altijd wel vrij veel apps dus hoe krijg ik iets dat hij sneller werkt en meer geheugen krijgt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

sneller maken kan niet, je kunt niet zoals bij een computer de processor of het werkgeheugen vervangen.

Ik heb zelf een nokia n8 en veel mensen vinden die ook langzaam (dat is dan alleen op internet, met typen en alles is hij even snel als een 4s)

het enige wat je kunt doen is een duurdere kopen, overklokken ofzo zou ik niet aan beginnen, gaat hij heel snel stuk van.

volgens mij is de telefoon na de wildfire s de normale desire, dus die is al meteen een stuk duurder,

anders moet je naar andere merken kijken

nokia 500 bijvoorbeeld (wel met symbian dus niet veel apps)
of nokia 710 met windows phone (ook niet veel apps ,maar er komen er wel snel meer.