Is er nog een spel zoals "wordfeud" voor op de pda?

Welke andere apps zijn er op de markt die even als wordfeud gelegenheid geven om met vrienden via android / iphone samen spelletjes te spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Via je gamecenter (iphone) kun je nakijken welke games je met anderen kunt spelen; "zoek game center games".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
word game is zo,n spel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan kijken in game center zoals eerder genoemd, maar je kan ook kijken in de app store, daar zit een multiplayer categorie.

Zelf raad ik woordjacht aan. Boggle op de iPhone! Dat is een erg leuk spel!