hoe kan het dat ik (al gekochte) betaalde apps opeens opnieuw voor moet betalen als ik ze opnieuw wil downloaden?

ik wil ze opnieuw op me ipod zetten, alleen dat kan nu dus niet. Iemand een idee hoe het wel kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit is onmogelijk. Dit hoort niet. Neem contact op met Apple voor dit probleem. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel dat ik dit zelf ook heb gehad, ikheb toen contact opgenomen met de Apple klantenservice en zij hebben het voor me geregeld.
Ben je wel ingelogd met het iTunes account waarmee je de apps gekocht heb?