Kun je bepaalde Apps niet meer doen op de archos 101?

Ik wil een archos 101 gaan kopen, en deze heeft android versie 2.3. Kan ik dan nieuwe Apps niet meer gebruiken/ spelen? Of worden die aangepast naar je android versie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de meeste apps draaien op 'android 2.zoveel en hoger'
dus de kans bestaat dat je tegen een app aanloopt die (bijvoorbeeld) android 3.0 nodig heeft.
In zo'n geval heb je gewoon pech, maar de ervaring leert dat het meestal wel meevalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dankjewel:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans is erg groot dat je gewoon de applicaties kan gebruiken op je nieuwe tablet. Want nieuwe versies van Android worden door vrijwel elke ontwikkelaar gewoon ondersteund:)

Antwoorden (1)

De kans is erg groot dat je gewoon de applicaties kan gebruiken op je nieuwe tablet. Want nieuwe versies van Android worden door vrijwel elke ontwikkelaar gewoon ondersteund:)