Omdat je die apps natuurlijk alleen op je smartphone kan spelen. het is niet de bedoeling dat jij bijvoorbeeld iets koopt en het dan gratis op een smartphone van iemand anders zet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet altijd mogelijk om apps op de sd kaart te zetten vanwege rechten die eraan gekoppeld zitten of omdat de fabrikant dat zelf niet wil.

het is onzin dat je apps van de sd card kan halen omdat er geen .apks op staan, deze kun je wel van sites afhalen (met een beetje creatief googelen)