Is er een manier om de trilfunctie van mijn iPhone te repareren?

Sinds een tijdje werkt de trilfunctie van mijn iPhone niet meer.

Hij heeft het een tijdje gedaan, maar nu niet meer. Toen ik iOS 5 kreeg en een aangepast trilpatroon kon instellen deed hij heel even, maar daarna niet meer.

Ik heb hem al meerdere keren hersteld, maar dat werkt ook niet.
Zijn er andere mogelijkheden voor?

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens heb ik geen bonnetje meer dus kan ik hem niet terugbrengen en weet ik dat daar verschillende bedrijven voor zijn, maar ik probeer het liever eerst zelf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou je Iphone op kunnen sturen naar Apple om hem te repareren, dit kan best veel geld gaan kosten en duurt ook nog eens lang. Heb je nog garantie op de telefoon?
Zo ja kun je terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Verder heb je een jaar Apple garantie op de mobiele telefoon. Maar nogmaals opsturen naar apple kan lang duren en kan veel geld kosten(behalve als je nog garantie hebt, dan zou het gratis moeten zijn)