Is het mogelijk om apps van ipod naar ipod over te zetten?

Hoi allemaal,
Ik heb 2 ipods maar op de 1 staan nog geen apps.
Op die ander heb ik allemaal apps gekocht,
is het mogelijk om apps van ipod naar ipod over te zetten via app store?
Hoe?
Ik heb geen zin om alles 2 keer te kopen.
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Synchroniseren op dezelfde computer. Anders kun je bump downloaden op beide iPods
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet gewoon op de ipod waar niets op staat inloggen met je apple ID en dan naar app store gaan en gewoon de apps downloaden,xD inplaats van koop nu, gaat er staan installeer omdat je het al gekocht hebt met je apple ID

Toegevoegd na 41 seconden:
geef een seintje als het gelukt is, xD