Best veel als ik de bronnen mag geloven:

Consumentenbond
=============
"(...) Waze maakt gebruik van online kaarten en een dataverbinding is noodzakelijk. Vanwege de hoge datatarieven is Waze daarom minder geschikt voor navigatie in het buitenland. Om het dataverkeer onderweg te beperken kun je thuis alvast de kaart van de omgeving downloaden. Door datacompressie te activeren vermindert ook het dataverkeer. (...)"

Zie de waze wiki voor instellingen om het dataverkeer te beperken: http://www.waze.com/wiki/index.php/Android_User_Manual#Data_Usage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hun film ook effe bekeken bedankt voor je antwoord