Ik heb een smartphone met android 2.1 en kan hem updaten naar 2.2. Nu twijfel ik omdat ik mijn smartphone goed vindt zoals hij nu is?

Dus: (sorry voor de onduidelijke vraag);
Ik wil aan de ene kant 2.2 omdat ik tekort heb aan intern geheugen voor mijn apps (met 2.1 kan je ze niet op je sd-kaart zetten) en omdat ik mijn internet dan kan uitzetten.
Maar ik twijfel omdat blij ben met hoe mijn gsm in elkaar zit, de icoontjes, het menu, de kleuren,...
Wat moet ik doen?
Ps; het is een galaxy 5

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewoon updaten! Er zijn veel redenen om dat te doen;

1) Je kan meer apps installeren (veel apps zijn v.a. 2.2)
2) Apps op SD-kaart
3) 2.2 is beter beveiligd
4) Telefoon werkt efficienter (!)
5) Sneller systeem
6) Meer mogelijkheden

N.B. Aan de indeling veranderd niet erg veel; menu's als 'instellingen' blijven zo als ze zijn.

Doen dus! Het alleen maar beter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

sneller word hij er niet van,verder werkt hij wel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter kan je gewoon updaten want er kan toch niks gebeuren alles blijft hetzelfde dus je hoeft niet druk om te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij mijn bron; daar zie je precies de nieuwe functionaliteit tov 2.1 Na even zoeken lijkt het er op dat Samsung voor de Galaxy 5 niet verder is gegaan dan Froyo 2.2. Elke fabrikant bepaald tot hoe ver hij het besturingssysteem upgrade per telefoon. Mijn Galaxy S draait inmiddels op 2.3.5 Gingerbread. De nieuwste telefoontjes draaien straks allemaal op 3.1 of 4.0. Dus ik zou een upgrade maar laten zitten. Over een half jaar ben je waarschijnlijk toch weer aan een nieuw abonnement toe.

Mocht je voor de gein eens een onofficiële ROM willen flashen, probeer dan CyanogenMod 7 voor de Galaxy 5. Die is gebasseerd op 2.3. Google maar eens.