welke smartphone kan ik het best voor mijn zoon kopen (zie omschrijving)?

Hij is 12 jaar
alsjeblieft geen normale maar alleen smartphone
maximaal 300 euro
ik wil niet van een webshop

winkels waar ik meestal koop:

-mediamarkt
-dixons
-dynabyte
-t-mobile
-ritel

ik dacht aan

Samsung galaxy ace (ritel)
Samsung galaxy TXT (t-mobile)
Samsung galaxy W (t-mobile)
Blackberry Curve 9360(t-mobile)
Blackberry Curve 9380(t-mobile)

hij wilt een smartphone waarmee je op facebook hyves enz. kan
hij wil graag documenten bewerken hij wil graag youtube filmpjes kijken hij wil internetten via wifi
hij wil een camera minimaal 2 mp het liefste 5 mp
hij wilt apps zoals whatsapp

Toegevoegd na 7 minuten:
mijn zoon koopt het zelf

Toegevoegd na 17 minuten:
De blackberry's en de galaxy txt valt af.

Nu is het nog samsung galaxy ace of wildfire s
welke is beter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Kies een Samsung galaxy ace, daar kan je op tikken, Blackberry curve niet.

En btw, dan is Samsung galaxy ace leuker voor hem.
Koop ook een Screen protector voor hem.

Misschien wilt je de Samsung galaxy ace in de bron, maar je mag het ook zelf kiezen hoor ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou voor Blackberry gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dit is geen antwoord maar een mening. Als je uitlegt waaróm heeft de vraagsteller er misschien iets aan...
mag ik je een tip geven om ook op te letten hoeveel het dan per maand gaat kosten?
Ook al neem je geen abonnement, om een blackberry volledig te kunnen gebruiken betaal je met prepaid hier 12.50 euro voor. voor een 12jarige kan dit best kostbaar zijn, vooral als hij dit zelf moet betalen.

is een HTC Wildfire S geen optie ? (180 euro tmobile)

Toegevoegd na 11 minuten:
de HTC wildfire is meer gericht op internet, de samsung galaxy ace is meer gericht op normaal gebruik van telefonie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een tweedehands ipone 3g/4g
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slim is om een goedkoop doch fijn goedkoop mobieltje te kopen, en een iPod touch, met facetime, iMessage en WhatsApp. Kom je ook nog eens 50 euro goedkoper uit.