is er een manier om meer geheugen op een ti 84 plus te krijgen?

ik heb op men ti 84plus mirage OS staan om spelletjes te kunnen spelen.
maar ik zou nu graag ook nog TI notefolio erop zetten.
maar hij zegt dat ik niet genoeg geheugen heb ookal staan er geen spelletjes op.
dus eigenlijk zou ik en men spelletjes en men mirage OS eraf moeten doen ( zelfs dan weet ik niet of ik toe kom )
dus is er een manier om meer geheugen te hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee. Je kan al je apps die je erop hebt gezet af gooien, meer geheugen dan dat je dan hebt, kan je niet krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik heb gezien dat ik de apps die er al opstonden bij het kopen bv : finance ,conics enzo ( heb ik allemaal niet nodig) dat ik die misschien kan verwijderen en zo meer geheugen winnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt op die manier meer geheugen vrij ja, maar je rekenmachine krijgt er niet meer geheugen door, het verbruikt alleen minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar hoe kan ik die 2 dan connecteren?
omdat ik dus notefolio erop zou willen. dus kan ik dan notefolio op men usb stick zetten en dan runnen op men calculator
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan denk ik niet, je moet je computer met usb verbinden met je computer, dan kan je het via jouw computer er op zetten. Is het niet wat voor je om een gameboy o.i.d. te kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ne . het is om tijdens de lessen spelletjes te spelen :p
maar ik heb ondertussen zelf al een antwoord gevonden.
Archive geheugen kan je wel bij krijgen door standaard apps die er bij aankoop op stonden te verwijderen :D
en er zijn geen bijkomende problemen