Nieuwe telefoon met Android OS, maar welke?

Heb nog nooit een Android-telefoon gehad, heb dus een beetje advies nodig. Welke past bij mij? Wil er niet zoveel aan uitgeven, rond de 100-150 euro...

Dit wil ik er een beetje op doen:
- MSN, Facebook, Hyves
- Internetten
- Een paar apps installeren (nu.nl etc.)
- Misschien Angry Birds
- Misschien nog meer....?

WiFi gebruik ik alleen indien nodig. Gebruik hem ook denk ik niet de hele dag.

Heeft iemand een suggestie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

dat kan elke smartphone, je kan het best naar een telefoon site gaan en dan zoekcriteria wijzigen naar 100-150 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
je zou de galaxy y of galaxy mini kunnen nemen,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Galaxy Gio is ook erg goed, of de Galaxy Apollo ( hier nog een site waarmee je alles in kan vullen en dan komen er vanzelf telefoons uit die je misschien wel wilt hebben )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galaxy Ace.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf de galaxy apollo en deze werkt perfect! gekocht voor 130 euro in januari, maar ik geloof dat deze niet meer verkrijgbaar is. De opvolger is de Galaxy Gio. Voor 130 euro bij de kijkshop te koop en heb gehoord dat het een zeer goed toestel is! Er is nu ook een toetstel met qwerty: de galaxy TXT. Als je er een wilt hebben met een toetsenbord zou ik voor deze gaan! Ook verkrijgbaar voor 130 euro. Beiden zijn met android.