Jailbreaken iPhone 3GS, info?

Mijn iPhone 3GS (iOS 5.0.1) wil ik gaan jailbreaken.

Wat is het verschil tussen thetered en unthetered?

En waar kan ik dit goed en veilig doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je hem tethered jailbreakt betekent dat dat je je iPhone met je computer moet verbinden voordat je hem kan opstarten. En untethered betekent dat je je iPhone gewoon kan opstarten zoals je normaal (zonder jailbreak) ook zou doen.

Verder kan je je iPhone jailbreaken met Redsnow. En de juiste firmware kan je vaak van dezelfde website halen. (even Googelen)

Anders kan je altijd nog even op felixbruns.de kijken voor firmware.

Suc6!