HTC Desire slaat apps die ik opsla op SD kaart ook nog eens op op mn interne geheugen. Hoe kan dit?

Als ik apps opsla op de SD kaart van mijn HTC Desire slaat hij deze alsnog ook op op het intern geheugen. Gebruik App2SD en heb 2.3.3 software. Ik verbaasde me er over dat mn interne geheugen zo snel volliep terwijl er haast geen apps op staan. Ben eens gaan testen en als ik een app van de SD kaart verwijder, creeer ik die ruimte ook nog eens in het interne geheugen. Wat gaat hier fout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Sommige apps moeten op de interne geheugen opgeslagen worden. Misschien komt het hierdoor. Maar als als je apps allemaal op intern geheugen en SD worden opgeslagen dan zit er ergens een foutje en moet je helpdesk van HTC raadplegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er blijft altijd een klein beetje op je interne geheuge staan.
wil je echt alles op je sd kaart, root je telefoon dan met:
http://revolutionary.io/
dan moet je cyanogenmod flashen:
http://www.cyanogenmod.com/
en dan moet je een partitie op je sdkaart maken van 1024mb
dan moet je data2sd flashen:
http://androidforums.com/desire-all-things-root/229903-howto-install-data2sd-guide.html
Ik hoop dat ik je genoeg heb uitgelegd,
ook kun je nog zonder root, instellen dat je applicaties automatisch voor een deel op je sdkaart word geinstalleerd.
wil je dit, doe dan het volgende:
download terminal emulator uit de market,
open deze en typ:
pm setInstallLocation 2

Dit is echter wel hoofdletter gevoelig.
Ik heb je nu alle mogelijkheden gezegd en ik hoop je genoeg te hebben geinformeerd.