Waar kan ik de ruit van mijn tablet repareren?

Ik was vanmorgen bij een vriend met mijn tablet. De tablet is van zijn bureau gevallen en hij kwam nogal ongelukkig neer. er zitten nu 3 barsten in het midden van het scherm. Weet iemand waar ik dit kan repareren/ vervangen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mobile Tech Center en PDA Tech Center zijn al sinds 1998 gespecialiseerd in reparaties van Tablet's.

Toegevoegd na 29 seconden:
http://www.pdatechcenter.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het merk Emire Electronix en die staat er niet bij. Is er een merk er mee te vergelijken? Ik wil namelijk de prijzen weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat je toestel er niet bij, informeer dan even per email, of telefoon (di-vr / 10:00-17:00)