Hoe neem ik contact op met teleplan (zoetermeer) ? Heb alleen antwoordnummer en postcode..

Ik heb mijn blackberry opgestuurd om te laten repareren. Dit heb ik eerder gedaan. Ik had toen mijn blackberry in een doosje gedaan, kopie van factuur erbij, reparatieformulier erbij, adres op het doosje, en afgegeven bij TNT. Na een dag zag ik bij reparatiestatus: ''Onderweg naar reparateur'' staan. Een paar dagen later stond er: ''In behandeling'' en vier dagen nadat ik mijn blackberry had verzonden, kreeg ik een nieuwe blackberry in een grote envelop in de brievenbus.

Ik heb nu precies hetzelfde gedaan. Vorig week woensdag heb ik aan de balie mijn blackberry ingepakt, precies op dezelfde manier met dezelfde kopietjes erbij, en vervolgens afgegeven. Vorig week zag ik staan: ''onderweg naar reparateur''. In het weekend was het opeens: ''Geen informatie bekend''. Vandaag stond er: ''Geanuleerd'', en toen ik thuis kwam zag ik een briefje van TNT met daarop het adres waar ik mijn pakketje kon komen halen. Dat was hetzelfde adres als waar ik mijn blackberry had afgeleverd. Er staat ook bij dat het getekend moet worden, dit was de vorige keer niet het geval.

Wat zou er aan de hand zijn? Omdat ik nog geen een keer ''in behandeling'' als status heb gezien, denk ik dat hij nooit bij de reparateur aangekomen is.. Kan ik dit online terugvinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

In antwoord op je vraag

Teleplan Zoetermeer:
Werner von Siemensstraat 15-17
2712 PN Zoetermeer
tel 079 3304300

Maar het kan natuurlijk ook dat ze de gsm direct hebben vervangen of gerepareerd en dat hij werkend voor je klaar ligt.