Is het mogelijk in de android market met btg te betalen??

Ik heb een htc sensation xe en dus ook een android marked. Maar ik heb ook blyk dus doe zelden iets met mijn beltegoed, maar is het mogelijk met beltegoed apps te kopen ipv met creditcard??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dit is niet mogelijk. Je kan alleen met een credit card betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit kan inderdaad niet! Maar.... Je kan wel een prepaid creditcard aanvragen die opwaarderen en gebruiken in de market. Denken hier bij aan 3V prepaid Visa cafés. Dit is een virtuele kaart dus je krijgt heb niet fysiek je beschikt alleen over nummers je kan dan binnen enkele minuten iets aankopen. Zie: https://www.3vcash.nl/