Hoe werkt Ping op Android?

Ik heb Ping gedownload op (Android) Market, want ik heb een aantal vrienden en kennissen die een BB gebruiken. Maar hoe voeg ik nu contactpersonen toe?

Het enige wat ik zie als ik het programmatje open, is onderaan het scherm een balk met "Add". Dan moet ik invullen:
- Name
- Hostname
- Number of Packets
- Packet Size (bytes)
- Interval between packets (seconds)
- Email

En ik kan evt. aanvinken:
- Broadcast
- Notification for every succesful ping

Ik snap er he-le-maal niks van! :(
Of heb ik de verkeerde Ping geïnstalleerd?

..alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Jij hebt ping chat gedownload. Echte ping is alleen toegankelijk voor blackberry owners.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst had ik Ping, maar dat bleek iets totaal anders te zijn. Nu heb ik idd PingChat, en dat werkt dus ook niet. Nou, dan moeten ze maar gewoon whatsappen of smsen :)
Of bellen ..dat kan natuurlijk ook (het is tenslotte een smartPHONE) Dank je wel voor het antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wist ik dus niet... dat de echte Ping alleen voor BB is.
Nogmaals bedankt!

Andere antwoorden (1)

Je hebt geen ping voor android wat jij hebt is iets totaal anders.

Download whatsapp dat hebben je vrienden vast ook ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp heb ik inderdaad, maar dat hebben zij weer niet, of ze vinden het niet fijn :-s