Als het goed is kan je via Instellingen bij algemeen-> info daar zou het kunnen staan .
Anders via het icoon achterop kan je zien of 2g of 3g of 4g is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk goed naar de kleur en rand

wit met zwarte achterkant (iPod Touch 1&2)
Chrome achterkant en metalen rand net als iphone 3g/3gs(iPod touch 3)

chrome achterkant zonder metalen rand lijkt van voren op iPhone 4&S (ipod touch 4)

Wel een beetje moeilijk maar het werkt wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vierde generatie heeft een camera voor en achter.
Ga naar instellingen > algemeen > info. Dan kijk je wat er achter 'versie' staat. Hier staan drie cijfers met daarachter tussen haakjes de hoeveelheid GB (8, 32 of 64) en daarachter staat nog een cijfer. Dat cijfer staat voor de generatie iPod Touch die jij hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat op de achterkant van je ipod een serie nummer, dat zou je even kunnen googlen. ik had laats een nieuw schermpje gekocht en ik dacht dat mijn ipod 3e generatie was (niet dus ) misschien heb je hier wat aan: http://support.apple.com/kb/HT1353?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL