waarom zijn er voor sommige telefoons geen hoesjes verkrijgbaar?

Ben sinds een paar dagen in het bezit van een samsung galaxy R. heb al verschillende winkels langstgeweest maar nergends te vinden. De telefoon lijkt veel op de samsung s2 alleen iets dikker van formaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

je kan kijken voor een universele die goed past
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik al geprobeerd maar die zijn veelal te smal en dan krijg ik em er niet meer uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je heb ook van die stoffen die rekken dan enigzins beetje uit op den duur en dan past ie er mooi om heen of was je juist op zoek naar een leren of een plastic
Hallo,
ik ben van mening dat er voor uw telefoon gewoon nog geen hoesjes in de omloop zijn. Mijn advies is om even te wachten, er komt vast wel een mooi hoesje uit voor uw telefoon in de loop der dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb pas nog een mooi hoesje gezien op een website voor telefoonhoesjes, je zou dus kunnen kijken op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook al geprobeerd alleen in het buitenland verkrijgbaar en dan maar keuze uit een of twee soorten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat er dan alleen nog de mogelijkheid is om te wachten. Er zullen vast binnenkort hoesjes uitkomen in Nederland met verschillende prints.
Dit kan twee redenen hebben:
1. Er zijn nog geen hoesjes beschikbaar, wat me sterk lijkt aangezien die vaak tegelijk uitkomen met de nieuwe telefoon.

2. Op jou "hoesje" zitten componenten die bij je telefoon horen. Sommige HTC's hebben dit ook. Hierdoor kan je geen ander "achterkantje" kopen. Wél is het mogelijk om een hele hoes (soort rubberachtig bumper idee) te kopen voor dit soort telefoons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op eBay zijn er veel te bestellen. Vaak erg goedkoop en gratis verzending!
bamibal
12 jaar geleden
Ebay heeft ze wel