kun je een personal hotspot hebben op je iphone?

Ik heb gehoord dat sinds 11 maart je een hotspot kunt hebben op je iphone, op iOS 4.3. Ik ben van plan om een iphone 4s aanteschaffen, ik heb gehoord op een forum dat het bij t-mobile niet mogelijk is, maar dat werd gespost rond 6maart.. is het nog steeds niet mogelijk om het bij t-mobile te krijgen? kan het met KPN wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met kpn kan je idd een hotspot hebben maar bij tmobile kan je geen personal hotspot hebben tmobile heeft wel door het land heen plekken waar je gratis internet van tmobile kan krijgen dus dat je op een tmobile wifi zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met tmobile kan je wel een hotspot maken maar die functie kost even uit me hoofd €15 extra elke maand