Wie weet er hoe je een datasessie kan monitoren op een galaxy S? Aangezien Hi met 100kb afrond per sessie wil ik dit graag weten voor whatsapp.

Mijn vriendin zit in het buitenland, en het verschil tussen 2kb per bericht en dus maximaal 35 cent per dag betalen voor een sessie die een dag duurt en per smsje 35 cent betalen omdat dat misschien als sessie gezien wordt is ERG groot. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Toegevoegd na 2 uur:
in antwoord op het gegeven antwoord hieronder: wat heeft een gegenereed wifi adres te maken met het monitoren wanneer mijn mobiel een data sessie maakt of afsluit via het 3g netwerk? Want dat is namelijk wat ik wil doen, zo kan ik bekijken of Whatsapp 35 cent per dag zal kosten of als elk smsje als een sessie beschouwd wordt 35 cent per sms.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt op je computer een datamonitoring applicatie draaien zoals WireShark of iets dergelijks. Om vervolgens je computer een WiFi station te laten openen, en je telefoon daarmee te verbinden.