Waarom verwijderd itunes de apps uit installous na het synchroniseren?

Volgens mij is daar een app voor maar ik weet niet hoe die heet en wat kan ik er anders aan doen? Iemand nog leuke/ handige apps uit cydia of installous? Bedankt alvast voor de antwoorden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor je vraag in de titel: omdat je ze niet eerlijk hebt verkregen.

Hoe die app heet weet ik niet.

Leuke/Handige apps: Winterboard, dan kun je allemaal themes installeren. Gameboy simulator: Pokémon in de klas met z'n allen haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
İdd omdat ze niet legaal zijn gedownload
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Installous heb je onder instellingen een functie waarmee je synchronisatie met iTunes aan kunt zetten. De door jou bedoelde app wordt automatisch samen met Installous geinstalleerd.

Zorg er ook voor dat je in iTunes hebt aangegeven dat je wilt dat alle apps gesynchroniseerd worden en reset je waarschuwingsberichten binnen iTunes. Normaal gesproken vraagt iTunes je namelijk of je de boel van je iPhone wilt overzetten naar iTunes. Als je ooit hebt aangegeven dat je dat niet wilt en daarnaast hebt aangevinkt dat je die waarschuwing niet meer wilt zien dan verwijderd iTunes alle apps op de iPhone die hij zelf niet heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de functie synchoniseren met itunes stond al aan??!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet óf óf het is en en
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik deed ze alletwee al