Ik heb een blackberry, als ik het abbonement van me samsung galaxy ace erin doe, kan ik dan gewoon internetten? (behalve pingen)

en ja, hij is simlock vrij!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja dat kan gewoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee volgensmij gaat dat niet, je kan dan wel wifi gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een abonnement hebt met een interneren bundel (galactose ace)
Dan kan het gewoon.
Het kan ook zonder interneren bundel maar dan betaal je veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt
Ja je kunt dan gewoon op het internet. Alleen Ping, Email en msn zullen niet werken. Whatsapp zou het wel kunnen doen. Eigenlijk alles wat de BB speciaal maakt kun je dan niet doen en dan kun je zelfs beter een andere telefoon nemen als je gewoon internet gebruikt :) Dan heb je namelijk meer mogelijkheden dan nu met een BB zonder Blackberry service.