Raak ik mijn apps kwijt als ik apps synchroniseren aan zet?

Als ik Apps synchroniseren in ITunes aanzet, raak ik mijn apps dan kwijt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, dit betekend dat de apps worden overgezet worden naar je computer, dat betekend dat op je iTunes te zien is welke apps op je apple-product staan. maar ze blijven wel gewoon op je apple-product staan hoor.:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je apps hebt geinstalleerd via een jailbreak, ben je deze wel kwijt wanneer je gaat syncen via iTunes.