Hoe zet ik de netwerktijd op mijn Samsung Galaxy Ace goed?

Sinds vannacht is de tijd van mijn mobiel een uur achteruit gegaan. Ik heb de tijd op automatisch staan, zodat de tijd via internet/atoomklok loopt. Nu zie ik dat de tijdzone is veranderd naar + 0.00, deze moet voor Nederland op + 1.00 staan, maar ik kan deze instellingen niet aanpassen. Wat kan ik nu doen?
Tijd op 'niet-automatisch' zetten is geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb precies hetzelfde op mijn Galaxy S. Was een uur te laat door dat geintje... Handmatig veranderen naar +1.00 kan wel als je vinkje bij automatisch weghaald, maar als je daarna het vinkje weer aanzet springt de tijd weer terug naar GMT +0.00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dus wat hij niet wil doen.