hoe kan het dat ik een persoon wel in mn whatsapp lijst heb staan en die persoon mij niet ?? terwijl ik wel +316 heb ingesteld

ik heb voor mn man een smart phone gekocht en whatsapp gedounlood maar hij staat bij mij wel in mijn lijst van mensen die whatsapp hebben alleen ik niet bij hem. hoe kan dat ,,? terwijl we allebei ons telefoon nummer met +316 begind

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

sta jij wel in zijn contactpersonenlijst? anders moet je dan wel eerst doen, en de telefoon ff opnieuw opstarten. En weet je zeker dat je wel in de lijst zit van mensen die whatsapp hebben en niet in de lijst van de gesprekken die gevoerd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het probleem zat in het feit dat mijn man een oude verssie van whatssapp had
nu ik de nieuwste verssie op zijn foon heb gezet doet hij het wel bedankt voor je reactie