update i-phone 3gs na jailbreak?

mijn i-phone was gejailbreaket hebben toen een update gedaan en toen deed ie het een dag niet .toen nieuwe software eropgezet en toen deed ie het wel weer maar ben ik alles kwijt! nu weer apps eropgezet en geupdate naar ios 1.0.5 allen nu bij bijv. geenstijl kan ik niet alles lezen als ik naar beneden scroll! ook wel soms bij andere apps.wat is dit?? graag in hele duidelijke jip en janneke taal !!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja!ik heb nog ruimte genoeg in het geheugen!

Antwoorden (1)

klopt het dat je ios 1.0.5 erop heb staan ? die is wel erg oud daar zal het aan liggen