iPhone herkent geen simkaart?

Hallo, ik heb een iphone 4 16GB en ik heb hem kort geleden laten vallen sinsdien werkt de signaal niet meer van de sim. Want als ik bijv. mijn hi-sim erin stopt doet hij niks.
Hoe kan ik dit zelf maken of laten maken (hoe duur is da ong.)?

Thnx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien kun je even langs een premium reseller gaan. Daar weten ze altijd wel wat je moet doen.