Kan ik een Kindle Fire kopen in Europa?

Ik wil heel graag een Kindle Fire kopen, maar nu heb ik gelezen dat die niet in Europa komt wegens schending van bepaalde privacywetten. Kan ik die dus niet gewoon via amazon us kopen en naar mij laten sturen? Of zal ik hiermee problemen krijgen en het toestel niet volledig kunnen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het probleem met USA apparatuur is, dat zowel het voltage als de stekkers van daar vandaan niet compatible zijn met ons elektriciteits systeem. Zij hebben 110 volt en andere stopcontacten. Je zult dus naast de Kindle ook de goede omvormers en stekkers moeten aanschaffen. (anders 'blaas' je hem op)
Ik heb dit zelf in de USA ervaren, wilde een iPad kopen, omdat die hier nog niet uit waren, maar het werd een dure en ingewikkelde business. Misschien toch maar een Europees ander apparaat aanschaffen is mijn advies.