meer gb op ipod is snellere ipod ?

als je een ipod van 32 gb hebt en een van 8gb zijn ze dan evensnel of is de 32gb sneller ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Even snel. Die van 32GB heeft alleen meer opslagcapaciteit. Het is wel zo dat de ipod langzamer kan functioneren als het geheugen voller komt te zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de derde generatie maakte het wel uit. De 8gb versie was eigenlijk een 2e generatie terwijl de 32 en 64gb versies wel echt 3e generatie waren. De 32 en 64gb versies hadden daardoor een betere processor en zijn dus sneller. Hoe het met de 4e generatie zit weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, waarschijnlijk niet alleen meer opslagruimte. Ik heb geruchten gehoord dat Apple bezig is met een Ipod4s net zoals de Iphone 4s, waar de s voor speed voor staat zou de ipod waarschijnlijk sneller zijn.