Vraag over opnieuw installeren apps van app store op ipod touxh 4g

Hoi,
Ik heb drie maanden geleden een spel( flick football) gedownload uit de app store als tijdelijk gratis app. Ik heb hem daarna verwijderd, maar wil hem nu weer terug. Als ik nu het spel flick football zoek staat er installeer. Maar de app kost momenteel geld, kost het geld als ik hem nu dus opnieuw installeer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, dit kost niets! Je kunt hem gewoon weer gratis downloaden, heb dit zelf ook al een aantal keer met andere apps gedaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt
Nee, dit kost niets. Als je all een app gedownload heb (gekocht) en hij verandert van prijs hoef je er niet voor te betalen, omdat je hem al aangeschaft heb.