Doet mijn iPod touch het weer als ik het scherm vervang?

Hallo iedereen, ik heb een iPod touch 3G. Vorig jaar is hij helaas in een bak afwaswater gevallen (stom natuurlijk) en deed hij het niet meer. 200 euro naar de knoppen. Ik baalde enorm maar heb geaccepteerd dat hij het niet meer zou doen. Wel bewaard enzo, in de hoop dat als hij helemaal droog was er een wonder zou gebeuren en hij het ineens weer zou doen. Nu heb ik hem gisteren uit elkaar gehaald. of tenminste geprobeerd. En als ik de iPod aan de lader doe, doet het scherm het nog. Niet zoals het hoort natuurlijk. Maar wel duidelijk genoeg om te zien dat hij werkt. Denken jullie dat als ik er een nieuw beeldscherm inzet, of laat zetten, mijn iPod weer werkt?
Ik zal ook een foto posten om te laten zien wat mijn beeldscherm doet. Dankjewel!

Toegevoegd na 1 uur:
iemand anders nog nuttige reacties? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar het GSM-mannetje en vraag of hij hem kan maken.

Antwoorden (3)

eerst moet je hem 2 dagen ergens warm laten drogen (niet te warm) en dan moet je zien als hij het niet doet helpt het ik ken mensen met hetzelfde probleem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij lag al een jaar te drogen zegt de vraagsteller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, al meer dan een jaar. maar dankjewel iig.
Je kunt nog eens proberen om hem een tijdje in ongekookte rijst te leggen, dat is de oplossing (volgens bijgaande bron) om een ipod/iphone helemaal droog te krijgen. Wellicht dat dat je scherm zodanig verbetert dat je geen nieuwe hoeft te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem in het water heb laten vallen is het 'meestal' vocht of waterschade, ik heb gehoord dat je via deze site: http://www.iphone-repareren.nl/ je iphone met waterschade kunt repareren, ik weet niet zeker of je een nieuw beeldscherm nodig hebt...