hoe date ik mijn galaxy s2 op naar 2.3.5 via KIES?

Ik heb nu 2.3.4 maar wil wel 2.3.5.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is: hoe update ik, en niet hoe date ik op.

Het beste antwoord

is 2.3.5 wel uit voor galaxy s 2? En als dat zo is kan het even duren voordat iedereen de update ook daadwerkelijk met kies van uitvoeren, de updates worden namelijk willekeurig verspreid, waardoor ze niet overal tegelijk binnenkomen. Als de update voor jou wel al beschikbaar geeft kies dat vanzelf aan wanneer jij je telefoon op de pc aansluit in de kies modes (instellingen- draadloos en netwerk-usb-samsung kies). Kies is echter geen fijn programma om te updaten, er bestaan ook andere alternatieven om te updaten die ook officieel zijn en veel stabieler, maar daarvoor verwijs ik je naar www.androidworld.nl en daar in het forum kunnen ze je vast en zeker verder helpen.
ik heb zelf geen galaxy s 2 dus de details met updaten weet ik ook niet precies.

Toegevoegd na 4 minuten:
2.3.5 is inderdaad wel beschikbaar via kies! dus ik zou ff je telefoon inpluggen en kijken of kies al een update aangeeft.

Toegevoegd na 6 minuten:
en zorg er ook voor dat je de laatste versie van kies hebt