Waarom is de laatste tijd mijn vodafone internet zo traag?

Half jaartje geleden heb ik een bel + sms + web abonnement afgesloten bij Vodafone. Mijn sinds ongeveer een maand, is mijn internet super traag (daarvoor was er niks aan de hand). Ook in de grote steden is mijn internet traag, terwijl ik gewoon op 3G/H netwerk zit. Hij laad pagina's erg langzaam en soms helemaal niet!

Iemand bij mij uit de klas heeft precies hetzelfde internet abonnement als mij, maar bij hem is er niks aan de hand!

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Misschien zit het geheugen van je telefoon erg vol met foto's, filmpjes of applicaties ( die eventueel ook meedraaien) En wordt je telefoon zelf gewoon trager omdat je processor minder kan verwerken als er minder geheugen beschikbaar is om deze optimaal te laten draaien. Als je applicaties hebt draaien zet deze eens uit en kijk of je internet al sneller is en zet je foto's en filmpjes anders ook nog even over naar je pc.