ik heb bij tmobile mijn bestelling geannuleerd via de klantenservice en nu krijg ik alsnog een micro simkaart. heb ik nu een abbo?

hallo,

ik heb op 21 oktober iphone 4s besteld maar 4 dagen later heb ik het geannuleerd via de klantenservice. Nu 7 november krijg ik thuis een simkaart opgestuurd. Mijn vraag is heb ik nu een abonnement? wat zijn mijn rechten als het abo ingegaan is terwijl ik het via telefoon geannuleerd hebt? (mogelijk alsnog contract te beëindigen?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De verhaal wat je hier hebt geschreven moet je ook even morgen telefonisch aan een medewerker mededelen. T-mobile doet daar niet zo moeilijk over en ze accepteren vast hun fout. Waarschijnlijk gaan ze vragen om de sd-kaart terug te sturen. Dus geen paniek een nog een fijna avond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel voor de zekerheid even de klantenservice. Er is nog niks aan de hand, wat je hebt het product 8dagen op zicht. Waarschijnlijk is het langs elkaar heen gegaan maar check het voor de zekerheid even na. Suc6!