dat betekend dat je via het 3g netwerk op internet zit, dit is een mobiel netwerk, als internet dus niet bij je mobiele abonnement zit inbegrepen kost het wel geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar zodra je verbinding hebt met 3g verzend je toch data, anders hoeft ie ook geen verbinding te maken. maar ik heb zelf geen iphone dus weet niet precies wanneer dat ding 3g aangeeft, maar ik neem aan als hij verbinding maakt. En vooral een iphone maakt nogal snel gebruik van het verzenden/ontvangen van date dmv van autosync.
3G is zeer snelle mobiel internet. Als dit in uw abbonoment internet bijzit is dit geheel gratis totdat u de limiet bereikt hebt of indien uw bunden onbeperkt internet bevat hoef je je geen zorgen om te maken.

U kunt deze 3G uitschakelen door bij Instellingen -> netwerk instellingen -> 3G uitzetten te vinken.

suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3g is het type netwerk waar je gebruik van maakt, ook als je deze uitzet kun je gewoon internetten. Als je dit niet wil dan kan je bij instellingen-algemeen-netwerk de mobiele data uitzetten