Hoe krijg je je apps terug als je je iphone met ios5 hebt geupdate?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Je hebt toch iets verkeerds gedaan, als het goed is mocht dit namelijk niet gebeuren en konden gewoon alle (legale) apps weer terug geplaatst worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een reservekopie hebt kun je gewoon synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt al een goed Antw : je gaat op je IPhone !naar de app store ,dan nr zeg maar de lijst tekoop druk dan pas op update ,dan staat er wat je hebt gekocht ,en wat wel gekocht en niet op je tel staat . Loop de lijst langs ,en die je weer wilt aan vinken ,enz . Succes

Antwoorden (3)

Je kan ze gratis opnieuw downloaden. Ook heb je een lijst van je aankopen in de app store bij updates.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij je reservekopie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een keer aan itunes hangen.