Hoe kan ik gegevens van mijn SD kaart op de Samsung galaxy s2 overzetten?

Memory kaartje van oude telefoon in de samsung galaxy gedaan en de telefoon ziet de inhoud van de kaart niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste Jacqjacq01,

Wij adviseren jou om de geheugenkaart uit te lezen in een cardreader op jouw PC, of om de kaart opnieuw in jouw oude toestel te testen. Hierna kun je nagaan of de bestanden niet per ongeluk zijn gewist door het formatteren van de kaart.
Mochten de bestanden er nog op staan, dan horen wij graag om welke bestanden het gaat en welk toestel je eerst tot jouw beschikking had.

Groetjes,

Sammy
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl