Mijn apps op mijn iPod touch 4g starten niet meer op!!?!

Ik heb net mijn iPod opgeladen wil ik weer spelen en ik klik op wat apps en hij toont 1 seconden een beeld en hij gaat weer terug naar het hoofdscherm!! Wil iemand mij helpen ik wil het zo snel mogenlijk verhelpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het eerste antwoord niet werkt kan je hem via iTunes "terug zetten naar de vorige versie" dit werkt zeker. Duurt wel wat langer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan pc hangen en in itunes naar restore gaan....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd je sluit je iPod op je pc aan, start iTunes op. En bij het overzicht waar staat welke iPod je heb hoe veel GB er op staat hoe hij heet ect.. Daar staat ook bij "terug zetten naar vorige versie"

Andere antwoorden (2)

Probeer hem eens opnieuw op te starten, dat zou moeten werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
grendelknop en thuisknop 15 sec vasthouden dan weer aanzetten