Mijn oma en haar nieuwe telefoon?

Mijn oma krijgt een nieuwe mobiel( ze weet alleen nog niet welke) het moet er een zijn met ;
Een camera
Een voledig toetsenbord
Makkelijk te bedienen
En onder de EUR 80

Iemand hulp
Dus geen samsung galiksy s
Of dat soort telefoons.
Graag help.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

http://www.kijkshop.nl/product/33402/4842-4849-4850/telecom/prepaid-op-prijs/-0-tot-50-/t-mobile-prepaid-vairy-text-mini/
Deze telefoon lijkt me wel wat voor haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De samsung ch@t335, makkelijk toestel met qwerty !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik maar hij is niet onder de 80 euro ( die van mij iig niet)
de nokia C1 of de C2. mijn moeder heeft ook de nokia C2, en hij bevalt haar goed, duidelijk leesbaar scherm, camera die mooie foto's maakt, groot intern geheugen, en makkelijk te bedienen, en nog (volgens mij) iets onder je butged
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de Samsung Ch@t 335 een goede is.
heeft een trackpad(dat zwarte vierkante blokje zoals bij blackberry)
heeft een qwerty toetsenbord
en is wel makkelijk in gebruik